klik me

Tuesday, April 29, 2014

Aku serius dengan bidang baru ini... ^_^ THANK YOU ALLAH

THE CLIMB
I can almost see it
That dream I'm dreaming but
That a voice inside my head saying
U'll never reach it

Every step I'm taking
Every move I make feels
Lost with no direction
My Faith is shaking
But I...gotta keep trying
Gotta keep my head held high

There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be an uphill battle
Sometimes I'm gonna have to lose

Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waiting on the other side..
IT'S THE CLIMB..

Suka dgn lirik lagu ni..jatuh bangun aku dalam bidang takaful ini, menjadikan aku semakin positif dan bersemangat! Dari situ aku lebih mengenali dan rapat dengan kawan-kawan sekeliling aku..
Betapa banyak "rejection" tp aku harus bangun sendiri kerana aku saje yang inginkan kejayaan itu...
they're my idol! aku akan jadi kuat, tabah dan semangat seperti mereka..INSYAALLAH...


No comments:

Post a Comment

tQ! nanti mama akid reply yer! ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pijot & Poji